Gatunek RTS nigdy nie stanie się głównym nurtem, chyba że go zmienisz, aż „nie będzie to już ten rodzaj RTS, w który chcę grać” – mówi dyrektor generalny Crate Entertainment


Crate Entertainment pracowało nad kilkoma gatunkami gier, które są bardzo podobne do gier wideo. Zaczęliśmy od gry RPG akcji Grim Dawn, następnie opracowaliśmy grę o budowaniu miast The Farthest Frontier (która ma opuścić wczesny dostęp jeszcze w tym roku), a teraz pracujemy także nad prawdziwymi grami. – Gra strategiczna czasowa. Jednak w przeciwieństwie do niektórych swoich współczesnych, Crate nie próbuje złamać kodu, aby stworzyć megahit głównego nurtu RTS. Strategia czasu rzeczywistego to „gatunek maniaków” – zażartował dyrektor generalny Crate Entertainment, Arthur Bruno, w niedawnym wywiadzie dla PC Gamer. Akceptuje ograniczoną publiczność, ale z czym to się wiąże?

Nie jest tajemnicą, że klasyczne gry RTS nie podobają się dziś najszerszemu gronu odbiorców. Dlatego też wydawcy gier od czasu ich złotego wieku w latach 90. i 2000. wykazali pewną niechęć do gier RTS. W naszej rozmowie Bruno przypomniał sobie, że jego plany stworzenia nowej gry RTS spotkały się z jękami podczas spotkania z prominentnym holdingiem.



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *