Gatunek Pivot, „Toxic Positivity” obwiniony za 200-milionową klapę Legionu samobójców


Suicide Squad: Kill Justice League jest obecnie faworytem do wątpliwego zaszczytu bycia największą klapą w grach 2024 roku, kosztującą wydawcę Warner Bros. oszałamiającą kwotę 200 milionów dolarów. Ale jak wszystko poszło nie tak? Najwyraźniej winna jest kultura „toksycznej pozytywności”, lekkomyślna zmiana gatunku, perfekcjonizm i ciągle zmieniająca się wizja.

Tak wynika z nowego raportu Jasona Schreiera z Bloomberga (dzięki, Eurogamer), który twierdzi, że przejście od koncepcji do koncepcji gry, której premiera planowana była pierwotnie na rok 2019 lub 2020, zajęło lata Warner Bros., podążając za postrzeganym sukcesem gier takich jak Destiny 2, przekonało dewelopera Rocksteady do przejścia z produkcji dla jednego gracza na produkcję wieloosobową. W rezultacie wielu pracowników zdało sobie sprawę ze swoich ograniczeń i po siedmiu latach pracy nad Legionem Samobójców odeszło z pracy. Będą pracować nad grami, z których znani byli ich twórcy, takimi jak seria Batman Arkham.

Źródła w raporcie opisują kulturę „toksycznej pozytywności”, w której kierownictwo ignoruje obawy pracowników, upierając się, że ostatecznie wszystko będzie dobrze. Twórcy byli zdezorientowani, gdy wizja lidera gry przesunęła się z walki wręcz na strzelaninę. Następnie Rocksteady spędził miesiące na opracowywaniu pojazdu, który można dostosować do potrzeb (pracownicy twierdzili, że złoczyńca o supermocach nigdy nie miałby sensu).

Sefton Hill, współzałożyciel studia i „perfekcjonista” dyrektor Suicide Squad, powiedział, że programiści byli zmuszeni czekać tygodniami, a nawet miesiącami na sprawdzenie ich pracy. Mówi się, że stworzyło to wąskie gardło, w wyniku którego ludzie odrzucali swoje pomysły. mieli trudności z jasnym wyjaśnieniem sprawy i przyznali, że nie rozumieją. Zagraj w konkurencyjny produkt, taki jak Destiny 2. Nawet w obliczu głośnych niepowodzeń, takich jak Anthem I Redfall, kierownictwo utrzymywało, że Legion samobójców odniesie sukces. Hill i współzałożyciel Jamie Walker opuszczą Rocksteady przed premierą gry w lutym 2024 r.

sos





Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *